Selasa, 3 Ogos 2010

Balik Kampung (Utara)



Dikeranakan lama dah tak balik kampung mentua di Bandar Baharu ( kedah), aku amik keputusan utk pulang sendiri dgn bas ke kampung, nak balik kampung dgn abg x boleh cz kereta ada sedikit masalah.. Adalah 5 hari duduk dikampung, rs seronok sgt, rumah di kelilingi pokok2 rs sejuk jer.. Seperti biasa Aisyah mengambil masa yang lama utk sebati di sesuatu tempat.. hari pertama dgn sapa pn dia x nak, langsung x boleh membantu di sana, mujurlah ada adik2 perempuan lagipun mak abg sporting.huhuhu. seronok duduk sana,mehlah kita tgk suasana kampung.. Mcm biasa, anakku sebagai model si cilik..














2 ulasan:

  1. wa...dah 2 tahun tak balik kedah....nak gak balik,tapi tak sampai seru lagi

    BalasPadam
  2. wah..lama gak tu,raya ni bleh balik la...tolong makan lemang ke...

    BalasPadam